تنها
دخمل نازنازی
نگارش در تاريخ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, توسط ویدا

 

دل بی روح جنس آهنت را دوست دارم
خطوط در هم پیراهنت را دوست دارم
نگاه با همه بیگانه ات را دوست دارم
غرور سرکش دیوانه ات را دوست دارم

تن سوزان مثل آتشت را دوست دارم
بهاری و من آن عطر خوشت را دوست دارم
به هر لحظه کنارم بودنت را دوست دارم
تماشائی تو هستی دیدنت را دوست دارم

پس از تو رنگ گلها هم فریب است
پس از تو روزگارم بی فروغ است
که میگوید پس از تو زنده هستم
دروغ است هر که میگوید دروغ است

 
ای ستاره بی تو من تاریکم
بی تو من به انتها نزدیکم
وای چه کردم من چه بود تقصیرم
که چنین بود بعد تو تقدیرم


تو نخواستی من و تــو؛مـــــا باشیم
سرنوشت این بود که تنهــــا باشیم

تونخواستی من وتـو مـــا باشیم

سرنوشت این بودکه تنهـــاباشیم



نظرات شما عزیزان:

پوریا
ساعت12:10---27 اسفند 1390
سلام وبلاگ خیلی خوبی داری باید بگم وبلاگت حرف نداره خوب اگر وقت کردی به وبلاگ من هم سری بزن نظر یادت نره ممنون
www.pouryahaker.loxblog.com


حسین
ساعت13:49---26 اسفند 1390
salam azizam delam tange webet bud omadam matalebet mese hamishe ghashange

mano yadet nare ha
sar bezania


فاطمه
ساعت12:22---26 اسفند 1390
.....?#############?
...?###############?
..?#################?..................?###?
..?##################?..........?#########?
....?#################?......?#############?
.......?################?..?###############?
.........?################?################?
...........?###############################?
..............?############################?
................?#########################?
..................?######################?
....................?###################?
......................?#################?
........سلام.........?##############?
...........................?###########?
..........خوبي...........?#########?
...............................?#######?
.............................?#####?
...................................?###?
...به ماهم سر بزن............?#?
.......................................?
..............منتظرم.................?
........................................?
........................................?
.......................................?
.......................................?
.....................................?
.: ............................ :. ?
................................?
...........................?
......................?
.................?
............?
........?
......?......................?...?
..........?.............?............?
..............?.....?...................?
...................?.....................?
................?......?..............?
..............?.............?....?
.............?
...........?
..........?
.........?
.........?
..........?
..............?
...................?
.....اگر آمدي........?
............نظر...........?
......... يادت نره.........?
.............باي.............?
..............................?


&... مــــــــمـــــــل ...&
ساعت1:08---26 اسفند 1390
سلام چرا اسم شعرو عوض کردی عزیز
اسمش سرنوشته
تو نخواستی من و تو ما باشیم...
سرنوشت این بود که تنها باشیم..
شعر از پاکسیمازکی پور


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: