دخمل نازنازی
نگارش در تاريخ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, توسط ویدا
 

خداوندا

خود گفتی که در قلب شکسته خانه داری

شکسته قلب من جانا به عهدخود وفا کن

مستي ات

تعادل دنيايم را بر هم مي زند

وقتي لبهايم را

تلو .... تلو .... مي
خوري .

 

 

 

لب جـــــاده می ایستـــــــم
و به دوردست ها نگاه میکنم

شاید،،،

فقط شایــــــد

دلش تنــــــگ شد

و

برگشت...

 

جهنـــم
جهانيست
که از خیال تـــ ـــو
خالی باشـــد . . .!

 

 

 

من این چشم های بی تو را
به کجای این شهر بدوزم
که هنوز
نرفته باشی؟

 
 

 

 

 

گفتی دوستت دارم
و من به خیابان رفتم.
فضای اتاق برای پرواز کافی نبود!

 

 

 

 

برای دوباره آمدن
چشمهایم روز اولی ندارند !
اصلاً
چشمهایم را ببندم که چه؟
کسی که بــــــاد دست به دستش کرد
برگشتنی نیست . . . !

 

 

اگر می توانستم !
شراب می شدم برایت ..
از آن شراب های ِ کهنه ی قدیمــــــی ..
تا مــست شوی از من ...
تا برایم مـستی کنی!!
دیـوانـــگی کنی !..
عاشقی کنی !..
هر صبح ..
هر ظهر ..
هر شب ..
هر لحظه ........

 
 
بیهوده تلاش نكن !
هر چقدر هم كه چشمانت را محكم بفشاری
رویای از دست رفته ات باز نمی گردد
وقتی از خواب پریده باشی ...

 

 

 

کاش می فهمیدی قهر میکنم که دستم را محکمتر بگیری...
که بلندتر بگویی بمان...
همین
|

 

 

 

 

 

 

شب را با نام تو آغاز می کنم
و بامدادان با رویا های تو بر می خیزم
تمام هستی من
یک حلقه تنهاییست
در پنجهء کوچک تکرار

 

 

 

 

2عشق اگر وجود داشته باشد
اولویت اول زندگی آدم می شود
پس...
نگو عاشقمی
وقتی به فکر همه هستی
...جز من

 

 

تا تو رفتی همه گفتند
که از دل برود هرانکه از دیده برفت
و به ناباوری و غصه من خندیدند
آه ای رفته سفر
که دگر باز نخواهی برگشت
کاش می آمدی و میدیدی
که در این تنگ بلور
ماهی سرخ تو زنده است هنوز
و در این کلبه سرد
یادگار تو بجاست
کاش میدانستی
که از دل نرود هر آنکه از دیده رود

 

 
 
آدمها مي توانند آدمها را دوست داشته باشند
به شرطي كه آدمها بعد از دوست داشته شدن
آدم بمانند.....!
 
 

,

 

 

 

 
ترک میکنم و تنهایت میگذارم
تا بیش از این انرژی ات را صرف نکنی برای ...
صادقانه دروغ گفتن
خالصانه خیانت کردن
و عاشقانه بی وفایی کردن
و هر چه بیشتر خودت را از چشمم انداختن
و چه حس پوچی بود این که میپنداشتم
لایق اعتمادی.....!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: