دخمل نازنازی
نگارش در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, توسط ویدا

 
 

 

 

  پرسید چقدر مرا دوست داری ؟

  سکوتی کردم . چند لحظه به چشم هایش خیره شدم ...

  گفتم : دوستت دارم به آن اندازه ای که عاشقتم . عاشق یک عشق واقعی . عاشق تو ...

  عاشقی که برای رسیدن به تو لحظه شماری می کند .

  به عشق این لحظه های انتظار * دوستت دارم * .

  به اندازه ی تمام لحظات زندگیم تا آخر عمر عاشقتم ...

  به عشق اینکه تو را تا آخرین نفس دارم * دوستت دارم * .

به عشق اینکه گاهی با تو و گهگاهی به یاد تو . در زیر باران قدم میزنم . عاشق بارانم . . .

به عشق آمدن باران و به اندازه ی تمام قطره های باران * دوستت دارم * .

به عشق تو به آسمان پر ستاره خیره می شوم .

به اندازه ی تمام ستاره های آسمان * دوستت دارم * .

به عشق دیدنت بی قرارم . حالا که تو را دارم هیچ غمی جز غم دلتنگی ات در دل ندارم .

به اندازه ی تمام لحظات بی قراری و دلتنگی * دوستت دارم * . . .



نظرات شما عزیزان:

☠♫♬♪دیوونگی های من♫♬♪☠
ساعت16:21---8 تير 1391
سلامممممممممم مرسی از حظورت
وبت خیلی ناناسه


مهرداد
ساعت13:40---6 تير 1391
من که حال کردم دیگرون هم 100% حال میکنند
خسته نباشی دخمل ناز نازی
راستی اگه دوست داشتی بلینکم و خبر بده تا بلینکمت.


حسین
ساعت18:36---30 خرداد 1391
salam bebakhshid chand roozi net nadashtam

vase chi porsidi ashegham?


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: