دخمل نازنازی
نگارش در تاريخ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, توسط ویدا

 

روزهای سرد تنهایی من با خاطرات تو زنده خواهم ماند چه غمگین از این رفتن و از این روزهای سرد تنهایی شاید باور نکنی ، از من فقط همین کلمات که با شوق به سوی تو پر می کشند باقی می ماندو خودکاری که هیچ گاه آخرین حرف هایم را به تو نمی تواند بگوید شاید یک روز وقتی می خواهی احوال مرا بپرسی عکسم را در صفحه ی سفر کرده ها ببینی شاید کودکی گستاخ و بازیگوش با شیطنت سفر بی بازگشتم را از دیوار سیمانی کوچه تان بکند و پاره کند تمام دغدغه ام این است که آیا بعد از این سفر می توانم هم چنان با تو سخن بگویم؟ آیا دستی برای نوشتن و دلی برای تپیدن خواهم داشت؟ شاید باور نکنی اما دوست دارم مدام برایت بنویسم بعضی وقت ها که کلمات را گم می کنم دوست دارم دشت ها، دریاها، کوه ها، جنگل ها، ستاره ها و هر چه در کاینات هست همه و همه کلمه شوند تا بهتر بنویسم دوست دارم به حیات کلمه ای نجیب دست یابم تا رهگذران غمگین ، صبحگاهان زیر آفتابی نارس مرا زمزمه کنند می دانم که خسته ای اما دوست دارم اجازه دهی کلماتم دمی رو به رویت بنشیند و نگاهت کنند تا به حقیقت این جمله در آیی که می گوید : مرا از یاد خواهی برد ؟ نمی دانم ولی می دانم از یادم نخواهی رفت...

 

 


نظرات شما عزیزان:

arash-rahil
ساعت15:36---18 مرداد 1391
سلام ویدا وب جالبی داری فقط تو فنت نوشته هات یه تغییری بده اگه وقت کردی به منم یه سر بزن

محمدمرادی
ساعت23:55---15 مرداد 1391
سلام عزیزم
وب قشنگی داری مطالبش واقعأجالب وقشنگ بود.ازت میخوام باماتبادل لینک انجام بدی پس لطف کن ماروبه اسم وبلاگ محمدمرادی وآدرسwww.shadmehr-moradi.lxb.irلینک کن بعدبه من هم خبربده تابه چه اسمی لینکت کنم|/\|


زینب
ساعت22:58---15 مرداد 1391
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری خیلی از وبلاگت خوشم اومد به وبلاگ ما هم بیا و نظر بده نظر ت در مورد تبادل لینک چیه منو با عنوان وبلاگم لینک بعد بیا تبادل لینک هوشمند من لینکت کنه منتظرتم.




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: