دخمل نازنازی
نگارش در تاريخ سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, توسط ویدا

خــوب ِ مــن ،
.
همین جا درون شعرهایم بمان
.
تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها مرا با خود نبرد
.
به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛
.
من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها
.
شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان
.
تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم . . . . . . . .

 

روزگاری خواهد رسید ....
همچنان که در آغوش دیگری خفته ای ،
به یاد من ستاره ها را خواهی شمرد تا آرام شوی
دلت هوایم را خواهد کرد
به یاد خواهی آورد باهم بودن هایمان را
به یاد خواهی آورد خنده هایم را
به یاد خواهی آورد اشک هایم را
به یاد خواهی آورد حرف هایم را
مطمئنم در آن لحظه در دلت می گویی: دلتنگت شده ام




نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت20:35---29 آذر 1391
سلام وب خوبی داری
خوشحال میشم سری بهم بزنی
ولینکم کنی


h
ساعت22:46---19 آبان 1391
salam khubi bad nista ye yadi az ghadimiyam bokoni

ایــران نیوز
ساعت15:40---28 شهريور 1391
سلام خسته نباشین
وب خوبی دارین اگه میشه مارو هم بلینکید

مرسی یا علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: